BREZPLAČNA POŠTNINA ZA NAKUP NAD 40 €!

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji

Dobrodošli na spletni strani bellidenti.si, ki jo upravlja podjetje Shoppindo doo, Dobe 6, SI-8311 Kostanjevica na Krki (v nadaljevanju: podjetje).

Ti Splošni pogoji poslovanja veljajo za vse dejavnosti, ki so omogočene v spletni trgovini na bellidenti.si (v nadaljevanju: spletna stran). Splošni pogoji poslovanja so zavezujoči za vse uporabnike. Prosimo, da jih natančno preberete. Če se s katerim koli delom teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinjate ali če se z njimi ne strinjate v celoti, ne smete uporabljati naše spletne strani in naših storitev. Splošni pogoji predstavljajo veljavno pogodbo, sklenjeno med vami in podjetjem.

Spletno mesto je na voljo “takšno kot je” in družba ne daje nobenih jamstev, izrecnih ali implicitnih, v zvezi z naslovom, trženjem ali primernostjo za kateri koli namen izdelkov, ki so predstavljeni na spletno mesto.

Lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poskušal zagotoviti, da so informacije na spletnem mestu podrobne in ažurne. Hkrati si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico, da vsebino spletnega mesta kadarkoli spremeni ali preneha dopolnjevati, brez predhodnega obvestila. Poleg tega lahko lastnik spletnega mesta kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu.

1 DEFINICIJE

Podjetje je Shoppindo d.o.o., Dobe 6, SI-8311 Kostanjevica na Krki, ki je lastnik in upravljavec spletnega mesta bellidenti.si.</p >

Spletna stranje spletna stran, dostopna na naslovu https://bellidenti.si, ki jo upravlja podjetje in v okviru katere deluje spletna trgovina.</p >

Uporabnik je vsaka fizična oseba, ki uporablja spletno mesto.

Kupec (ali »vi«) je vsaka fizična oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini.

Potrošnik je fizična oseba, ki pridobi ali uporablja blago in storitve za namene izven okvira svoje poklicne dejavnosti ali dejavnosti z namenom ustvarjanja dohodka. Potrošniki se v smislu teh splošnih pogojev štejejo tudi vsi kupci.

Politika zasebnosti je dokument, ki vsebuje vse informacije o obdelavi osebnih podatkov, ki poteka na spletnem mestu. Navedeni pravilnik o zasebnosti je na voljo tukaj.

Pravilnik o piškotkih je dokument, ki vsebuje vse informacije o uporabi piškotkov, ki potekajo na spletnem mestu. Navedeni pravilnik o piškotkih je na voljo tukaj.

2. BELLIDENTI.si INTERNETNA TRGOVINA

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, opredeljujejo pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Za kupca so zavezujoči splošni pogoji poslovanja, ki veljajo v trenutku nakupa (v trenutku oddaje spletnega naročila). Ob vsakem naročilu bo uporabnik seznanjen s Splošnimi pogoji poslovanja. Z oddajo naročila uporabnik potrjuje, da je seznanjen s temi splošnimi pogoji.

Potrditev Splošnih pogojev ob oddaji naročila v naši spletni trgovini predstavlja zavezujočo pogodbo med vami in podjetjem. Prosimo, pozorno preberite Splošne pogoje poslovanja preden potrdite naročilo. Če se z našimi splošnimi pogoji ne strinjate, ne smete uporabljati storitev, ki jih ponuja naša spletna trgovina. Prav tako ni mogoče delno soglašati s Splošnimi pogoji poslovanja. Za dokončanje nakupa morate sprejeti celotne splošne pogoje, ki veljajo v času nakupa.

i. Uporaba spletnega nakupovanja

Družba vodi spletno trgovino v skladu s Splošnimi pogoji poslovanja. Spletno nakupovanje je kupcem na voljo ves čas, podjetje pa si pridržuje pravico, da brez predhodnega obvestila začasno onemogoči ali prekine spletno nakupovanje.

Obstaja možnost, da spletna trgovina zaradi vzdrževanja in posodabljanja spletne trgovine začasno ne bo na voljo ali da začasno ne bo možno plačevati. Podjetje ne bo odgovorno za škodo, ki bi vam lahko nastala med vzdrževanjem in/ali posodabljanjem spletne trgovine.

ii. Izvedba naročila v spletni trgovini

Kupoprodajna pogodba med dobaviteljem in kupcem se šteje za sklenjeno, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo s potrditvijo statusa “Naročilo potrjeno”). Od tega trenutka so vse cene in drugi nakupni pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba se v elektronski obliki naloži na strežnik podjetja.

Postopek nakupa:

  1. korak: V ponudbi, ki je na voljo v spletni trgovini, kupec izbere želeni artikel in želeno količino ter svojo izbiro potrdi s pritiskom na gumb “V košarico”. Če želi kupec kupiti več različnih artiklov, mora postopek ponoviti za vsak artikel posebej. Ko kupec zaključi postopek izbire izdelka, lahko nadaljuje postopek nakupa s pritiskom na gumb »Pojdi na plačilo«.
  2. korak: V tem koraku kupec izpolni obrazec s svojimi osebnimi podatki, ki so potrebni za dostavo želenega naročila. Po izpolnitvi obrazca lahko kupec v določenih primerih izbira med več možnostmi dostave in naročilu doda druge izdelke ali storitve. V tem koraku je kupec tudi obveščen o predvidenem roku dostave. Kupec ima pred zaključkom naročila možnost izbire med različnimi načini plačila. Glede na izbrano izbiro se končni znesek za plačilo naročila izračuna še enkrat pred zaključkom nakupa. Kupec postopek nakupa potrdi s pritiskom na gumb »Zaključi nakup«.
  3. korak: Po končanem nakupu se kupcu na spletni strani prikaže potrditveno sporočilo, da je bilo naročilo uspešno oddano, in podrobnosti oddanega naročila. Poleg tega kupec na elektronski naslov naveden v točki 2 prejme tudi potrditveno elektronsko sporočilo, pri čemer omenjeno potrditveno elektronsko sporočilo vsebuje pregled naročila, navodila za uporabo naročenih izdelkov in navodila za preklic nakupa oz. vložitev reklamacije, če kupec z izdelkom ni zadovoljen ali ga ne želi več.

Vsi podatki, ki nam jih posredujete ob oddaji naročila, bodo obdelani v skladu s Politiko zasebnosti, ki jo najdete na dnu spletne strani.

Upoštevajte, da bo vrednost celotnega nakupa, vključno s stroški pošiljanja in drugimi stroški, ki veljajo za nakup, zaračunana ob potrditvi vašega naročila. O morebitnih dodatnih stroških vas bomo obvestili, preden opravite nakup. Z izbranim načinom plačila so lahko povezani dodatni stroški.

iii. Cene, načini plačila in promocije

Cene

Vse cene, navedene na spletni strani, so izražene v EUR in vključujejo DDV. Cene veljajo od trenutka oddaje naročila. Ponudba velja do preklica.

OPOZORILO: To je maloprodajna spletna trgovina, katere ciljna skupina so izključno končni kupci (B2C). Zaradi tega na tej spletni strani ne omogočamo B2B prodaje, prav tako ne moremo ponuditi možnosti izstavljanja računov pravnim osebam. To tudi pomeni, da naknadni popravki računa (iz fizične osebe v pravno osebo) niso možni, ker je prodajni posel sklenjen izključno s fizično osebo.

Če želite z našim podjetjem vzpostaviti B2B odnos in kupovati večje količine naših izdelkov (celo pakiranje/karton), se lahko obrnete na našo veleprodajo na info@bellidenti.si. </p >

Načini plačila

V naši spletni trgovini lahko uporabljate naslednje načine plačila:

  • Gotovina po povzetju – kupec plača račun v gotovini ali s kreditno kartico dostavnemu kurirju, ki dostavi blago na naslov kupca;
  • Plačilo s kreditno kartico;
  • Plačilo prek PayPala.

Podjetje si pridržuje pravico do preverjanja izbranega načina plačila z avtentikacijo. Poleg tega si pridržujemo pravico, da dodatno preverimo izbrani način plačila, tako da vas prosimo, da nam pošljete dokazilo o plačilu.

Zavedate se, da morate plačati celoten znesek naročila (vključno z vsemi stroški povezanimi s transakcijo in dostavo) v skladu z izbranim načinom plačila. Zagotavljate, da imate možnost in pravico dokončati transakcije s kreditno kartico ali katerim koli drugim izbranim načinom plačila.

Promocije

Spletna stran ponuja tudi popuste in druge akcije, ki znižujejo cene izdelkov (v nadaljevanju: promocije). Vsaka akcija je ponujena po znižani ceni za določeno (omejeno) obdobje, ki je določeno za vsako posamezno akcijo. Znižana cena velja za vse nakupe v času trajanja akcije.

Opozarjamo vas, da so določene akcije omejene le na nove uporabnike, ki še niso opravili nakupa v naši spletni trgovini. V tem primeru navedena akcija ne velja za obstoječe uporabnike. Vsak poskus uporabe takih promocij bo takoj blokiran, e-poštni naslovi, uporabljeni za omenjeno zlorabo, pa bodo izbrisani brez predhodnega obvestila. Popusti in druge promocije se običajno ne seštevajo, razen če ni posebej navedeno drugače znotraj posamezne promocije.

iv. Stroški in dobava blaga

Stroški pošiljanja niso vključeni v cene. Stroške pošiljanja najdete v spletni trgovini, kjer imate tudi možnost izbire načina pošiljanja. Naše podjetje ponuja dva načina dostave: standardno in hitro. Ključna razlika med tema dvema načinoma dostave je, da se naročila hitre dostave obravnavajo in pakirajo z višjo prioriteto. Preden izberete želeni način pošiljanja, preverite ceno, navedeno poleg vsake posamezne izbire. Med oddajo naročila boste videli pregled cen, sestavljen iz stroškov nakupa, stroškov pošiljanja in skupnih stroškov.

Če izberete plačilo po povzetju, bo kurirska služba zaračunala strošek dostave paketa, ki se obračuna ob oddaji naročila. Če se odločite za plačilo s kreditno kartico ali prek PayPala, vam tega nadomestila ne bomo zaračunali.

Izdelki, ki ste jih naročili, bodo dostavljeni na naslov, ki ste ga vnesli kot naslov za dostavo na naši spletni strani.

Predviden čas dostave je kupcu na voljo po oddaji naročila. Podjetje si pridržuje pravico do podaljšanja roka dostave v primeru povečanega povpraševanja ali zamude dostavne službe. Dostave se običajno opravijo pred poldnevom. Če paketa med dostavo ne morete prevzeti, se bo kurirska služba poskušala s stranko dogovoriti o novem načinu in kraju dostave.

Če dostavljalec ne vzpostavi stika s stranko, bo naslednji delovni dan poskusil drugič dostaviti paket. Če drugi poskus dostave ne uspe, se paket in njegova vsebina vrnejo pošiljatelju.

Vplačani znesek za neuspešno dostavljena in vnaprej plačana naročila se samodejno vrne v 8 (osmih) delovnih dneh od skladišča, ki evidentira vračilo paketa ali podjetja, ki ugotovi, da je paket bil ni bilo uspešno dostavljeno.</p class=”ql-align-justify”> p>

Varnostna opozorila za uporabo vseh izdelkov

Uporaba izdelkov iz naše spletne trgovine lahko predstavlja določeno tveganje za življenje in zdravje. Izrecno morate potrditi, da razumete, da uporaba omenjenih izdelkov predstavlja takšno tveganje, ki ga v celoti sprejemate. Z naročilom in/ali uporabo navedenih izdelkov potrjujete, da ste seznanjeni z navedenimi tveganji, ki lahko vključujejo tveganje bolezni, poškodbe, invalidnosti ali smrti. Prevzeti morate polno odgovornost za vse posledice, ki lahko nastanejo zaradi naročila in/ali uporabe izdelka.

Pred uporabo katerega koli izdelka morate prebrati navodila za uporabo.

Vsak izdelek mora biti pred uporabo testiran na varen način. Če niste povsem prepričani, kako preizkusiti izdelek, ga ne uporabljajte, nam sporočite ali ga vrnite.

Podjetje ne prevzema nikakršne odgovornosti za posredno ali neposredno škodo, povzročeno z uporabo izdelkov naročenih na spletnem mestu, ne glede na to ali je kupec ali tretja oseba izdelke uporabljala pravilno ali nepravilno. Ta izjema velja v največji možni meri, ki jo dovoljuje zakon.

V primeru odškodninskega zahtevka, vloženega proti podjetju, podjetje omeji svojo odškodninsko odgovornost na trikratno tržno ceno izdelka.

Prizadevamo si zagotoviti čim bolj podrobne in natančne opise in fotografije izdelkov. Ne moremo pa jamčiti, da so vse informacije o izdelkih in fotografije popolnoma točne. Ker so določeni izdelki na voljo pri različnih dobaviteljih, so možna manjša odstopanja v embalaži ali izgledu izdelka. Navedena odstopanja nikakor ne vplivajo na kakovost ali funkcionalnost izdelka.

v. Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec, ki opravi nakup v naši spletni trgovini, ima pravico do odstopa od pogodbe. Navedeni odstop od pogodbe lahko izjavi v 14 dneh od dneva dostave naročila, o čemer podjetje obvesti dostavna služba. Stranki ni treba navesti razloga za svojo pristanišče. Navedena pravica do odstopa od pogodbe velja samo za stranke, ki so fizične osebe in pridobivajo ali uporabljajo blago in storitve izven svoje poklicne dejavnosti ali dejavnosti z namenom ustvarjanja dohodka.

Odstopna izjava se šteje za pravočasno podano, če je oddana v roku za odstop od pogodbe. Odstopno izjavo lahko oddate na vnaprej pripravljenem obrazcu ali pa nam jo pošljete po elektronski pošti. Obrazec najdete na zavihku »Pravica do odstopa od nakupa« na dnu spletne strani. Dokazno breme v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od tega artikla nosi potrošnik.

Z odstopom od pogodbe lahko kupec pridobi vračilo kupnine ali zamenja izdelek, vendar ne more uporabiti dobroimetja!

Po oddaji odstopne izjave morate izdelke vrniti v 14 dneh od datuma odstopne izjave. Blago pošljite na naš naslov: SHOPPINDO d.o.o. Dobe 6 / SI-8311 Kostanjevica na Krki / Slovenija. Blago se šteje za pravočasno vrnjeno, če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Vrniti morate nespremenjeno količino nepoškodovanih izdelkov, zapakiranih v originalno embalažo ali embalažo, ki ščiti izdelke na enak način kot originalna embalaža. Poškodovanih izdelkov, izdelkov v spremenjeni količini ali izdelkov zapakiranih v neustrezno embalažo ne morete vrniti. Izdelke vrnite v obliki paketa, ne pisma; Poleg tega označite paket s kodo zahtevka, ki ste ga prejeli med postopkom zahtevka. Če za označevanje paketa ne uporabite pravilne kode (tj. če pošljete paket brez reklamacijske kode), se lahko čas reševanja vaše reklamacije bistveno podaljša. V primeru odstopa od pogodbe krijete le stroške vračila blaga, pri čemer se ti stroški ne vračajo.

Če ste naročeno blago že plačali, vam bomo nemudoma oziroma najkasneje v roku 8 delovnih dni od oddaje paketa na naš naslov, povrnili vsa prejeta in opravljena plačila do vas v zvezi z naročilom. Šteje se, da je paket poslan na naš naslov, ko ga naše skladišče evidentira kot vrnjen paket. Pridržujemo si pravico, da prejeto plačilo zadržimo do vračila izdelkov, ki so predmet odstopa od pogodbe.

Prejeta plačila vam bomo povrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili pri nakupu. V primeru plačila po povzetju vam kupnino vrnemo na številko TRR, ki ste jo navedli v obrazcu.

Izjema pri pravici do odstopa

Uveljavljanje pravice do odstopa je izključeno za naslednje pogodbe:

  • pogodbe za dostavo blaga, izdelane po specifikacijah potrošnika ali jasno prilagojene;
  • pogodbe o dobavi blaga, ki se lahko poslabšajo ali hitro potečejo;
  • pogodbe o nakupu časopisov, periodičnih publikacij ali revij, razen pogodb o naročninah na te publikacije;
  • pogodbe o dobavi blaga, ki ga je potrošnik po dostavi odpečatil in ga zaradi higienskih ali zdravstvenih razlogov ni mogoče vrniti (na primer: kozmetika, čistila, polirne paste in kopalke, spodnje perilo, nogavice)
  • pogodbe o dobavi blaga, ki je po dostavi in ​​po svoji naravi neločljivo pomešano z drugimi predmeti; (npr. set/komplet, vsi izdelki iz Mystery boxa, oba izdelka iz ponudbe 1+1 gratis, poljubno DARILO);
  • pogodbe za dobavo avdio ali video posnetkov ali računalniške programske opreme, če jih potrošnik po dostavi odpečati;
  • pogodbe o dobavi alkoholnih pijač, katerih dobava je zamujena po tridesetih dneh in katerih vrednost, dogovorjena ob sklenitvi pogodbe, je odvisna od tržnih nihanj, na katere strokovnjaki ne morejo vplivati;
  • pogodbe za dobavo blaga ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na finančnem trgu, na katera strokovnjaki ne morejo vplivati ​​in se lahko pojavijo med odstopnim obdobjem;</ li>
  • pogodbe o opravljanju storitev, ki so bile v celoti sklenjene pred iztekom odstopnega roka in katerih izvrševanje se je začelo po izrecnem predhodnem soglasju potrošnika in izrecni odpovedi pravici do odstopa od pogodbe. ; (na primer: provizija po povzetju, hitra dostava, zavarovanje paketa);
  • pogodbe za vzdrževalna ali popravljalna dela, ki jih je treba nujno izvesti na potrošnikovem domu in jih je posebej zahtevati, v mejah rezervnih delov in del, ki so nujno potrebna za ukrepanje v sili;</ li class=”ql-align-justify”> li>
  • pogodbe o opravljanju nastanitvenih storitev, po prevoz, gostoljubje in zabava, ki morajo biti zagotovljeni na določen datum ali z določeno pogostostjo;
  • pogodbe za dostavo digitalnih vsebin, ki niso dostavljene na fizičnem mediju, katerih izpolnjevanje se je začelo po izrecnem predhodnem soglasju potrošnika in izrecni odpovedi pravici do odstopa (za primer: prenesena digitalna vsebina, e-knjige).

OPOZORILO:Če izdelek, ki ga ni mogoče vrniti, prostovoljno vrnete po 14-dnevnem roku za vračilo, po 14 dneh od obvestila o vračilu, ki je bil ni kupljeno v naši trgovini. Izdelek, ki ni prevzet, bo po 2 mesecih uničen.

tebe. Pritožbe

Če ugotovite, da vaš izdelek ne deluje pravilno ali ste prejeli neustrezen ali poškodovan izdelek, imate naslednje možnosti:

  • uvedba garancije dostave,
  • uveljavljanje garancije na tehnične izdelke in
  • oddaja pritožbe glede izdelka.

a) Garancija dostave

  1. Zagotavljamo dodatno garancijo za brezhibno dostavo, ki jo je mogoče uporabiti v 48 urah po prejemu izdelka.
  2. Če so vaši izdelki med prevozom poškodovani ali niso v skladu z vašim naročilom, nam napako sporočite v 48 urah po dostavi. Pošljite nam e-poštno sporočilo s fotografijo embalaže (oznaka mora biti jasno vidna na fotografiji) in prejetega izdelka, na katerem je jasno označeno poškodovano mesto.
  3. Prednostno bomo rešili vašo zahtevo v najkrajšem možnem času in vam zagotovili nadomestni izdelek.
  4. Če je zahteva poslana prepozno, bo obravnavana kot reklamacija izdelka.

b) Garancija na tehnične izdelke

Za določene izdelke v naši ponudbi velja garancijska doba 24 mesecev. Garancija velja samo za tehnične izdelke in električne naprave iz naše ponudbe. Garancijska doba 24 mesecev začne teči z dnem prevzema blaga. Garancijo lahko uveljavljate v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov na podlagi računa, ki predstavlja garancijski list.

Podjetje si pridržuje pravico do zavrnitve garancije, če zahtevku ni priložen račun ali če je račun nečitljiv ali kako drugače manjka.

Garancija ne velja, če:

  • je izdelek fizično poškodovan;
  • izdelek kaže znake obrabe zaradi običajne uporabe;
  • izdelek ima napake, ki so nastale kot posledica nepravilne, neustrezne ali malomarne uporabe izdelka.

Izdelke, za katere želite uporabiti garancijo, je treba pregledati, zato vas prosimo, da svojemu garancijskemu zahtevku priložite fotografije ali videoposnetke, ki prikazujejo napako. Po potrebi vas bomo prosili, da nam izdelek vrnete, da ga lahko pregledamo.

Če odobrimo vaš garancijski zahtevek, vam bomo zagotovili nov izdelek. Imate pravico zahtevati popravilo vašega izdelka, vendar se morate zavedati, da je rok popravila daljši od roka dobave novega izdelka. Če popravilo traja več kot 45 dni, bo vaš izdelek zamenjan z novim. Če novega izdelka ni mogoče dostaviti, bomo povrnili celotno ceno izdelka.

Povzetek postopka najdete na zavihku »Garancijska zamenjava« na dnu spletnega mesta.

OPOZORILO: PodjetjeSHOPPINDO bo sprejelo vračilo le tistih paketov, ki vsebujejo izdelke kupljene na spletni strani. Vsi paketi, poslani s strani fizične osebe, ki ne vsebujejo izdelkov, kupljenih pri našem podjetju, bodo vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške.

c) Reklamacija izdelka zaradi napak v materialu

    1. Če izdelek ne deluje pravilno, nam pošljite e-poštno sporočilo na info@bellidenti.si in pomagali vam bomo s potrebnim pojasnilom. Na ta način boste preprečili kakršno koli morebitno napačno uporabo izdelka in poškodbe samega izdelka ter kakršno koli poškodbo sebe ali drugih.
  1. Če vaš izdelek ne deluje, lahko vložite pritožbo zaradi stvarnih napak na izdelku. Sl napake, ki se štejejo za stvarne napake na izdelku, so navedene v razdelku vii. teh splošnih pogojev poslovanja. Stvarne napake lahko uveljavljate le, če so navedene napake obstajale že ob nakupu, vendar so bile odkrite kasneje.
  2. Če vaš izdelek zaradi stvarne napake ne deluje, vas prosimo, da napako prijavite takoj po odkritju, nikakor pa ne kasneje kot v dveh mesecih od dneva, ko ste odkrili napako. Pošljite nam e-poštno sporočilo s fotografijo ali video posnetkom izdelka z napako, na podlagi katerega je mogoče nedvoumno ugotoviti, da izdelek ne deluje. Po potrebi vas bomo prosili, da nam zadevni izdelek vrnete, da ga pregledamo in ugotovimo napako na izdelku.
  3. Vašega zahtevka za izdelke, ki so poškodovani zaradi nepravilne ali neustrezne uporabe ali ravnanja, ki ni nujno potrebno za določitev narave, lastnosti in delovanja blaga, ne bomo mogli obravnavati. . Če želite zadevni izdelek vrniti po zavrnjeni reklamaciji, vam ga bomo poslali skupaj z računom za stroške dostave omenjenega izdelka.
  4. Podjetje je odgovorno za proizvodne napake na izdelku, ki se pokažejo v 2 letih po dobavi. Podjetje je dolžno na reklamacijo odgovoriti v roku 3 delovnih dni.
  5. Če izvajate nalog za pomanjkljiv material, so vam na voljo naslednje možnosti:
  • zamenjava izdelka,
  • vračilo kupnine,
  • odpravljanje pomanjkanja izdelkov ali
  • sorazmerno vračilo kupnine.

Povzetek postopka najdete v zavihku »Pritožbe in spori« na dnu spletne strani.

vii. Pomanjkanje materiala

Maksimalni primanjkljaj se lahko uveljavi v naslednjih primerih:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali dajanje na trg;
  • če izdelek ne vsebuje lastnosti, ki so potrebne za specifično uporabo, za katero je kupec kupil izdelek, kar je prodajalec vedel ali bi moral vedeti;
  • če izdelek ne vsebuje lastnosti in lastnosti, ki so izrecno ali implicitno dogovorjene ali predpisane;
  • če je prodajalec kupcu izročil izdelek, ki ne ustreza vzorcu ali modelu izdelka, razen če je vzorec ali model izdelka prikazan zgolj v informativne namene.

Povzetek postopka najdete v zavihku »Pritožbe in spori« na dnu spletne strani.

Podjetje odgovarja za proizvodne napake na izdelku, ki se pokažejo v 2 letih po dobavi. Podjetje je dolžno na reklamacijo odgovoriti v roku 3 delovnih dni.

viii. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno posredoval naslednje podatke:

  • identiteta podjetja (ime podjetja in registrirani naslov, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (e-pošta, telefonski odzivnik),
  • bistvene značilnosti blaga ali storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • končna cena blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če zaradi narave blaga ali storitve končne cene ni mogoče izračunati vnaprej. ,
  • dostopnost izdelkov (vsi izdelki ali storitve, ki so na voljo na spletnem mestu, morajo biti na voljo v razumnem času),
  • plačilni pogoji, pogoji dostave izdelkov ali pogoji izvedbe storitve (način dostave, lokacija in rok),
  • informacije o morebitnih stroških prevoza, dostave ali odpreme ali opozorilo, da takšni stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče izračunati vnaprej,
  • časovna omejitev ponudbe,
  • pogoji, roki in postopki v primeru odstopa od pogodbe ter podatki o stroških vračila blaga (če obstajajo),
  • razlago postopka v primeru pritožbe, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stranke,
  • zavedanje odgovornosti v primeru stvarnih napak,
  • možnost in pogoji poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, če je potrebno.
  • Pri pripravi spletne strani lahko pride do določenih napak. Ker na te napake ne moremo vplivati, zanje ne odgovarjamo. V primeru večjih odstopanj glede cen ali tehničnih lastnosti izdelka vas bomo obvestili o ko oddate naročilo.

ix. Podatki o registraciji, ime registra, številka registracije:

Ime podjetja: SHOPPINDO, trgovina in storitve d.o.o.

Sedež: Dobe 6, SI-8311 Kostanjevica na Krki

Matična številka podjetja: 9256563000

ID za DDV: SI85068403

Davčni zavezanec: DA

Datum registracije: 11.07.2022

Standardna klasifikacija dejavnosti G47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali internetu

x. Izvensodno reševanje sporov in druga pravna sredstva

Podjetje se trudi vse morebitne spore reševati sporazumno. Če takšna rešitev spora ne bo mogoča, je za reševanje navedenih sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

xi. Platforma za reševanje sporov

V skladu z zakonskimi standardi podjetje Shoppindo d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca storitev izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot izvajalca, pooblaščenega za reševanje potrošniških sporov, ki jih lahko potrošniki sprožijo na podlagi izvensodnih poravnav po Zakonu o potrošniških sporih.

Platforma za reševanje sporov je na voljo na http://ec.europa.eu / potrošniki/odr/.

Za več informacij o platformi za reševanje sporov obiščite ec. europa .eu.

3. KOMUNIKACIJA

Podjetje bo z uporabnikom stopilo v stik samo preko komunikacije na daljavo, če bo to potrebno za izpolnitev naročila.

Podjetje nudi storitve podpore svojim uporabnikom na info@bellidenti.si.

Lahko pa uporabnike kontaktiramo tudi v komercialne namene, če nam dajo soglasje ali če so že opravili nakup v naši spletni trgovini, pri čemer bo zgornja komunikacija:</p >

  • biti jasno in nedvoumno označen kot oglasno sporočilo,
  • jasno prikazati pošiljatelja,
  • različne promocije in druge trženjske tehnike jasno označite kot take.

Za več informacij o komunikaciji si oglejte naš pravilnik o zasebnosti in pravilnik o piškotkih.

4. INTELEKTUALNA LASTNINA

Vsi podatki, slike in besedila ter vsa druga gradiva (npr. video vsebine, grafi, skice itd.) na naši spletni strani so zaščiteni z avtorskimi pravicami in/ali zakonom o intelektualni lastnina.

Uporabnik z nakupom izdelkov ali uporabo spletnega mesta ne pridobi nobenih avtorskih, lastninskih pravic ali pravic intelektualne lastnine na izdelkih in/ali spletnem mestu. Uporabnik lahko materiale uporablja samo za lastne nekomercialne namene.

5. ODPOVED ODGOVORNOSTI

V skladu z zavrnitvami odgovornosti, določenimi v teh splošnih pogojih, družba zagotavlja naslednje omejitve:

Če se odločite za uporabo naše spletne trgovine in/ali naše spletne strani, se strinjate, da boste to storili prostovoljno in zato prevzemate vsa tveganja. Spletno mesto in trgovina sta na voljo “takšni, kot sta”, brez izrecnih ali implicitnih jamstev. Vse zavrnitve odgovornosti, navedene v tem poglavju ali drugje v teh pogojih in določilih, veljajo v največji možni meri, ki jo dovoljuje zakon.

Družba ne jamči za delovanje spletnega mesta in njegovih funkcij ter ne zagotavlja, da bo spletno mesto delovalo brez napak, virusov ali virusom podobne zlonamerne programske opreme. Poleg tega podjetje ne jamči, da so podatki, objavljeni na spletnem mestu, točni in celoviti. Družba ni odgovorna za kakršno koli škodo, vključno z, vendar ne omejeno na: neposredno, posredno ali posledično škodo, ki izhaja iz ali izhaja iz uporabe spletnega mesta.

Če se odločite za uporabo spletne trgovine in plačilo v naši spletni trgovini, se izrecno strinjate, da jo uporabljate na lastno odgovornost in da nosite vsa tveganja v zvezi z plačilo v naši spletni trgovini spletno trgovino, vključno, a ne omejeno na nin neuspela plačila s strani uporabnika, napake pri plačilu in napake pri vračilu v primeru reklamacije. Ta izjava o omejitvi odgovornosti velja v največji možni meri, ki jo dovoljuje zakon. Podjetje ne bo odgovorno za nobeno škodo, ki bi lahko nastala v povezavi z uporabo spletne strani in/ali izdelkov, ki so na voljo v naši spletni trgovini.

6. KONČNE DOLOČBE

Sklenitev pogodbe Skupaj z naročanjem storitev na spletnem mestu, kot tudi na vseh podstraneh tega spletnega mesta, imajo ti Splošni pogoji poslovanja značaj pogodbe, sklenjene med stranko in podjetji.

Ločljivost določb Če se katera od določb teh splošnih pogojev poslovanja izkaže za (v celoti ali delno) nezakonito ali nično v kateri koli drugače se navedeno določilo šteje (v celoti ali delno) za črtano, preostali Splošni pogoji poslovanja pa veljajo še naprej.

Popolna poslovna sposobnost Uporabnik jamči, da je popolnoma sposoben prevzemati pravice in obveznosti iz teh Splošnih pogojev. S tem jamčite, da za izpolnjevanje svojih obveznosti, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev, ne potrebujete soglasja ali odobritve katere koli tretje osebe.

Poznavanje Splošnih pogojev S tem zagotavljate, da ste prebrali in v celoti seznanjeni s temi Splošnimi pogoji, preden jih sprejmete, še posebej, če pride do uveljavljenih zavrnitev odgovornosti.

Pravo, ki se uporablja za te Splošne pogoje poslovanja Za te Splošne pogoje poslovanja se uporablja zakonodaja Republike Slovenije. Za vse spore iz teh splošnih pogojev so pristojna sodišča v Republiki Sloveniji.

Spremembe teh splošnih pogojev Nimate pravice spreminjati katere koli določbe teh splošnih pogojev ali se odpovedati (v celoti ali delno) veljavnost katere koli od teh določb. Podjetje ima pravico kadarkoli spremeniti te Splošne pogoje poslovanja. Morebitne spremembe bodo objavljene na spletni strani. Če boste nadaljevali z uporabo spletnega mesta, se bo štelo, da se strinjate s spremembami, ki veljajo v ustreznem trenutku. Če se s spremembami ne strinjate, imate pravico odstopiti od pogodbe.

Celotna pogodba Ti Splošni pogoji predstavljajo celotno pogodbo med pogodbenima strankama. Vsi morebitni predhodni pisni ali ustni dogovori ali pogajanja bodo v celoti nadomeščeni s temi splošnimi pogoji.

Jezikovne različiceTi Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v slovenskem jeziku. Morebitne spremembe teh Splošnih pogojev v kateremkoli drugem jeziku so bile pripravljene z namenom lažjega dostopa do Splošnih pogojev. S tem se strinjate in v celoti razumete, da bo v primeru morebitnih sporov prevladala slovenska različica.

Pomen izrazov Definicije izrazov, uporabljenih v teh splošnih pogojih, so navedene na začetku teh splošnih pogojev.

SHOPPINDO d.o.o. Dobe 6 / SI-8311 Kostanjevica na Krki / Slovenija / info@bellidenti.si

Vpisni organ: Okrožno sodišče v Krškem / Osnovni kapital: 7.500 EUR / IBAN SI56 0400 0027 7198 587 / ID za DDV: SI85068403 / Matična številka: 9256563000