Dobrodošli na spletni strani bellidenti.si, s katero upravlja Shoppindo d.o.o., Dobe 6, SI-8311 Kostanjevica na Krki, Republika Slovenija (v nadaljevanju: »Družba«).
Ti Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: »Pogoji«) veljajo za vse dejavnosti v spletni trgovini, dostopni na bellidenti.si (v nadaljevanju: »Spletna trgovina«). Pogoji so zavezujoči za vse uporabnike. Prosimo, da jih pozorno preberete. Če se s katerimkoli določilom ne strinjate, prosimo, da naše spletne strani in/ali storitev ne uporabljate. S sprejemom Pogojev sklenete veljavno pogodbo z Družbo.
Spletna stran in Spletna trgovina sta na voljo »takšni, kot sta«. Družba ne daje nobenih izrecnih ali implicitnih jamstev glede lastninske pravice, primernosti za prodajo ali primernosti izdelkov za določen namen.
Družba si bo s potrebno skrbnostjo prizadevala zagotavljati točne in ažurne informacije na spletni strani, vendar si pridržuje pravico do sprememb vsebine ali prenehanja posodabljanja kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Družba lahko kadarkoli in brez obvestila spremeni storitve, izdelke, cene in programe, opisane na strani.
Družba: Shoppindo d.o.o., Dobe 6, SI-8311 Kostanjevica na Krki, lastnik in upravljavec spletne strani bellidenti.si.
Spletna stran: stran, dostopna na https://bellidenti.si, s katero upravlja Družba, v okviru katere deluje Spletna trgovina.
Uporabnik: vsaka fizična oseba, ki dostopa do spletne strani ali jo uporablja.
Kupec (ali »vi«): vsaka fizična oseba, ki opravi nakup v Spletni trgovini.
Potrošnik: fizična oseba, ki pridobi ali uporablja blago in/ali storitve izven okvira svoje poslovne ali poklicne dejavnosti. Za potrebe teh Pogojev se vsi Kupci štejejo tudi za Potrošnike.
Pravila o varstvu zasebnosti: dokument z informacijami o obdelavi osebnih podatkov na spletni strani (na voljo tukaj).
Pravila o piškotkih: dokument z informacijami o uporabi piškotkov na spletni strani (na voljo tukaj).
Ti Pogoji urejajo delovanje Spletne trgovine, določajo pravice in obveznosti Uporabnikov in Družbe ter urejajo pogodbeni odnos med Spletno trgovino in Kupcem. Za Kupca so zavezujoči Pogoji, ki veljajo v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Z vsako oddajo naročila je Kupec seznanjen s Pogoji in s tem, ko jih sprejme, sklene zavezujočo pogodbo z Družbo. Delno sprejemanje Pogojev ni mogoče.
Spletno trgovino upravlja Družba v skladu s temi Pogoji. Trgovina je praviloma na voljo neprekinjeno, z možnostjo Družbe, da jo začasno onemogoči ali ustavi brez predhodnega obvestila (npr. zaradi vzdrževanja ali nadgradnje). Družba ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi takih prekinitev.
Kupoprodajna pogodba med Družbo in Kupcem se šteje za sklenjeno, ko Kupec potrdi naročilo (sporočilo e-pošte s statusom »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so cene in drugi pogoji nakupa fiksni in veljajo za obe pogodbeni stranki. Pogodba se hrani na strežniku Družbe v elektronski obliki.
Postopek nakupa:
Kupec v ponudbi Spletne trgovine izbere željeni izdelek in količino ter klikne »Dodaj v košarico«. Za več različnih izdelkov se postopek ponovi. Po zaključku izbora klikne »Na blagajno«.
Kupec izpolni obrazec s potrebnimi podatki za dostavo. Glede na ponudbo izbere način dostave in način plačila. Pred zaključkom nakupa se prikaže končni znesek (izdelki + dostava). Kupec potrdi naročilo s klikom na »Zaključi nakup«.
Po zaključku nakupa se na strani prikaže potrditev s podrobnostmi naročila, Kupec pa prejme potrditev po e-pošti (povzetek naročila, navodila za uporabo izdelkov, informacije o pravici do odstopa in o reklamacijah).
Vsi podatki, posredovani ob oddaji naročila, se obdelujejo v skladu s Pravili o varstvu zasebnosti (povezava v nogi strani).
Plačilo: celoten znesek naročila, vključno s stroški dostave in morebitnimi drugimi stroški, se zaračuna ob potrditvi naročila. O vseh dodatnih stroških boste obveščeni pred zaključkom nakupa. Izbrani način plačila lahko vključuje dodatne stroške.
Cene. Vse cene so izražene v EUR in vključujejo DDV. Uporabljajo se cene, veljavne v trenutku oddaje naročila. Ponudba velja do preklica.
Opomba (B2C prodaja). Spletna trgovina je namenjena izključno končnim kupcem (B2C). Ne omogočamo B2B prodaje niti izdaje računov pravnim osebam. Naknadni popravki računov (s fizične na pravno osebo) niso mogoči, saj se prodajna transakcija sklepa izključno s fizično osebo. Za veleprodajna povpraševanja (večje količine, kartonska pakiranja) nas kontaktirajte na info@bellidenti.eu.
Načini plačila:
po povzetju (gotovina ali kartica pri dostavljavcu),
s karticami,
s PayPalom.
Družba lahko izvede preverbo avtentičnosti izbranega načina plačila in zahteva dokazilo o plačilu. Kupec jamči, da ima pravico uporabljati izbrano sredstvo plačila in da bo poravnal celoten znesek naročila.
Promocije. Občasno odobravamo popuste in druge promocijske akcije (v nadaljevanju: »Promocije«) v točno določenem obdobju. Znižana cena velja za nakupe, izvedene v času trajanja posamezne Promocije. Nekatere Promocije veljajo izključno za nove uporabnike; poskusi zlorab bodo blokirani, kompromitirani e-poštni naslovi pa odstranjeni brez predhodnega obvestila. Popusti se ne seštevajo, razen če je za posamezno Promocijo izrecno določeno drugače.
Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelkov in se prikažejo med postopkom naročanja, skupaj z izbiro načina dostave (standardna ali hitra). Pri hitri dostavi se naročila obdelajo prednostno.
Če izberete plačilo po povzetju, kurirska služba zaračuna strošek dostave skladno s prikazom ob naročanju. Pri plačilu s kartico ali PayPalom se ta strošek ne zaračuna ob prevzemu.
Izdelki se dostavijo na naslov, naveden kot naslov za dostavo. Ocenjeni rok dostave se prikaže po oddaji naročila. Družba lahko rok dostave podaljša v primeru povečane potražnje ali zamude dostavljavca. Dostave se praviloma izvajajo dopoldne; če Kupec ni dosegljiv, bo dostavljavec poskušal dogovoriti nov termin in kraj dostave. Običajno se opravita dva poskusa dostave, po katerih se pošiljka vrne pošiljatelju.
Znesek, plačan za vnaprej plačana, a nedostavljena naročila, se vrne najkasneje v roku 8 delovnih dni po evidentiranju vračila pošiljke v skladišču.
Varnostna opozorila za uporabo izdelkov.
Uporaba izdelkov lahko vključuje tveganje za zdravje ali življenje. Z naročilom in/ali uporabo izdelkov potrjujete, da razumete in sprejemate ta tveganja (vključno s tveganjem bolezni, poškodb, invalidnosti ali smrti) ter prevzemate polno odgovornost za posledice. Pred uporabo obvezno preberite navodila in preverite ustreznost izdelkov. Če niste prepričani v pravilno uporabo ali preizkus, izdelkov ne uporabljajte; kontaktirajte nas ali jih vrnite.
Družba ne odgovarja za neposredno ali posredno škodo, nastalo z uporabo naročenih izdelkov, ne glede na to, ali so jih Kupec ali tretja oseba uporabljali pravilno ali nepravilno, v največjem obsegu, ki ga dovoljuje zakon. V primeru zahtevka za odškodnino je odgovornost Družbe omejena na trikratnik tržne cene izdelka.
Prizadevamo si, da so opisi in fotografije izdelkov čim bolj točni, vendar so manjša odstopanja (npr. v embalaži ali videzu) mogoča zaradi različnih dobaviteljev; ta ne vplivajo na kakovost ali funkcionalnost izdelkov.
Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga odstopi od pogodbe v roku 14 dni od dneva dostave naročila. Šteje se, da je izjava o odstopu oddana pravočasno, če je poslana v roku 14 dni. Obrazec za odstop se nahaja v nogi strani (»Pravica do odstopa od nakupa«) in ga lahko pošljete tudi po e-pošti. Dokazno breme o uveljavljanju pravice do odstopa nosi potrošnik.
Z odstopom od pogodbe je mogoče zahtevati vračilo denarja ali zamenjavo izdelkov; dobropis se ne odobrava.
Izdelke je treba vrniti v roku 14 dni od poslane izjave o odstopu na naslov: SHOPPINDO d.o.o., Dobe 6, SI-8311 Kostanjevica na Krki, Slovenija. Šteje se, da je blago vrnjeno pravočasno, če je predano na pošiljanje pred iztekom roka. Vrnejo se nepoškodovani izdelki v nespremenjeni količini, v originalni embalaži ali zaščitni embalaži enakovrednih lastnosti. Pošiljko vrnite kot paket (ne kot pismo) in jo označite s kodo reklamacije, prejeto v postopku. Če paket ni ustrezno označen, se lahko obdelava bistveno podaljša. Strošek vračila krije Kupec in se ne povrne.
Če je bila kupnina že plačana, bomo vračilo izvedli takoj ali najkasneje v roku 8 delovnih dni po evidentiranju vračila v skladišču. Pridržujemo si pravico zadržati vračilo do prejema vrnjenega blaga. Vračilo se izvede z istim plačilnim sredstvom, ki ga je uporabil Kupec, pri plačilu po povzetju pa na transakcijski račun, naveden v obrazcu.
Izjeme od pravice do odstopa (primeri, ne izčrpno):
blago izdelano po specifikaciji potrošnika ali jasno personalizirano;
blago, ki se lahko hitro pokvari ali mu hitro poteče rok;
časopisi, periodika in revije (razen naročnin);
blago, odprto po dostavi, ki ga zaradi higienskih ali zdravstvenih razlogov ni mogoče vrniti (npr. kozmetika, čistila, paste za poliranje, kopalke, spodnje perilo, nogavice);
blago, ki se po dostavi zaradi svoje narave neločljivo pomeša z drugim blagom (npr. seti, kompleti, Mystery box, ponudba 1+1 gratis, vsakršno darilo);
avdio/video posnetki ali računalniška programska oprema, odprta po dostavi;
alkoholne pijače, katerih dostava se odloži več kot 30 dni in katerih vrednost je odvisna od nihanj na trgu;
blago ali storitve, katerih cena je odvisna od finančnega trga;
storitve, v celoti izvedene pred iztekom roka za odstop, z izrecnim soglasjem in odpovedjo pravici do odstopa (npr. strošek povzetja, hitra dostava, zavarovanje pošiljke);
nujna popravila in vzdrževanje na zahtevo potrošnika na njegovem domu, v obsegu nujnih del in delov;
storitve nastanitve, prevoza, gostinstva in razvedrila za določen datum ali obdobje;
digitalna vsebina, ki ni dobavljena na materialnem nosilcu, z vnaprejšnjim soglasjem in odpovedjo pravici do odstopa (npr. prenesena digitalna vsebina, e-knjige).
Opozorilo: če prostovoljno vrnete izdelek, za katerega odstop ni dovoljen, ali po izteku 14-dnevnega roka, vam lahko izdelek vrnemo nazaj z nadomestilom 10 EUR (strošek obdelave neutemeljene reklamacije). Neprevzeti izdelek bo uničen po 2 mesecih.
Če je izdelek nepravilen, neustrezen ali poškodovan, so na voljo naslednji pravni mehanizmi:
a) Garancija dostave.
Dodatna garancija za brezhibno dostavo velja 48 ur od prejema. Poškodbe pri transportu ali neskladnost naročila prijavite v 48 urah s fotografijo embalaže (z vidno nalepko) in izdelka. Zahtevek bomo obravnavali prednostno in po potrebi poslali nadomestni izdelek. Za prepozne prijave se uporablja postopek reklamacije zaradi stvarne napake.
b) Garancija za tehnične izdelke.
Za določene tehnične/električne izdelke velja garancijski rok 24 mesecev, račun je dokazilo garancijske pravice. Družba lahko zavrne garancijo, če račun ni priložen ali je nečitljiv. Garancija ne velja za: (i) fizične poškodbe, (ii) običajno obrabo, (iii) nepravilno ali malomarno uporabo. Ob zahtevku priložite fotografije ali video posnetke napake; če je potrebno, se izdelek vrne v pregled. Ob odobritvi zahtevka se izdelek zamenja ali popravi; če popravilo traja dlje kot 45 dni, se izdelek zamenja. Če zamenjava ni mogoča, se vrne kupnina. Povzetek postopka: zavihek »Zamenjava v garanciji« v nogi strani.
Opozorilo: sprejemamo le pakete z izdelki, kupljenimi na naši strani; ostali se vrnejo na stroške pošiljatelja.
c) Reklamacija zaradi stvarne napake.
Če izdelek ne deluje zaradi stvarne napake (definirane v točki vii.), napako prijavite brez odlašanja, najkasneje pa v roku dveh mesecev od odkritja napake. Pošljite e-pošto na info@bellidenti.eu s fotografijo/videom, iz katerega je razvidno, da je izdelek neustrezen; po potrebi bomo zahtevali vračilo izdelka na pregled. Reklamacije zaradi nepravilne uporabe ali ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, ne bodo upoštevane. V primeru zavrnitve reklamacije lahko izdelek vrnemo nazaj ob zaračunanju stroškov dostave.
Družba odgovarja za napake, ki se pojavijo v 2 letih od dobave. Na pritožbe odgovarjamo v 3 delovnih dneh. Možna pravna sredstva:
zamenjava izdelka,
vračilo kupnine,
odprava napake,
sorazmerno znižanje cene.
Povzetek postopka: zavihek »Pritožbe in spori« v nogi strani.
Stvarna napaka obstaja zlasti, če:
izdelek nima lastnosti, potrebnih za običajno uporabo ali za dajanje v promet;
izdelek nima lastnosti, potrebnih za posebno rabo, ki je prodajalcu znana;
izdelek nima lastnosti in kakovosti, izrecno ali molče dogovorjenih ali predpisanih;
dostavljen izdelek ne ustreza vzorcu ali modelu (če vzorec/model ni bil prikazan zgolj informativno).
Družba odgovarja za napake v roku 2 let od dobave in je dolžna odgovoriti na pritožbo v 3 delovnih dneh. Povzetek postopka: zavihek »Pritožbe in spori« v nogi strani.
Družba se zavezuje, da bo Kupcu vedno zagotovila naslednje informacije:
identiteto Družbe (naziv, registrirani naslov, matično številko),
kontaktne podatke za hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefonski odzivnik),
bistvene lastnosti blaga/storitve (vključno z garancijo in servisom),
končno ceno z davki ali način izračuna cene,
razpoložljivost izdelkov v razumnem roku,
pogoje plačila in dostave/izvedbe storitev (način, kraj, rok),
informacije o morebitnih stroških dostave/pošiljanja ali opozorilo, da lahko taki stroški nastanejo,
rok veljavnosti ponudbe,
pogoje, roke in postopke za odstop od pogodbe ter stroške vračila (če obstajajo),
opis postopka za vložitev pritožbe/reklamacije in kontakt za podporo uporabnikom,
odgovornost za stvarne napake,
možnosti in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljnih garancij (če obstajajo).
Pri pripravi vsebin lahko nastanejo napake, na katere ne moremo vplivati; za večja odstopanja v cenah ali tehničnih lastnostih vas bomo obvestili po prejemu naročila.
Družba si prizadeva spore reševati po mirni poti. Če to ni mogoče, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani.
V skladu z veljavnimi predpisi Družba ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za spore, ki bi nastali na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov.
Platforma za spletno reševanje sporov je dostopna na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Več informacij je na voljo na ec.europa.eu.
Družba bo s Kupcem/uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacije na daljavo samo, kadar je to nujno za izvedbo naročila ali ob privolitvi za komercialna sporočila, oziroma če je uporabnik že opravil nakup v naši trgovini. Komercialna sporočila bodo jasno označena kot taka, z jasnim navedkom pošiljatelja in pogojev Promocij.
Podpora: info@bellidenti.eu.
Več informacij najdete v Pravilih o varstvu zasebnosti in Pravilih o piškotkih.
Vse vsebine na spletni strani (besedila, slike, video, grafike, načrti ipd.) so zaščitene z avtorskimi in sorodnimi pravicami ter pravicami intelektualne lastnine. Z nakupom izdelkov ali uporabo strani Uporabnik ne pridobi nobenih pravic intelektualne lastnine na izdelkih in/ali spletni strani. Vsebino je dovoljeno uporabljati izključno za osebne, nekomercialne namene, v okviru zakona.
Uporaba spletne strani in/ali Spletne trgovine je prostovoljna in na lastno odgovornost. Stran in Trgovina sta na voljo »takšni, kot sta«, brez kakršnihkoli izrecnih ali implicitnih jamstev, v največjem obsegu, ki ga dovoljuje zakon.
Družba ne zagotavlja neprekinjenega delovanja strani, odsotnosti napak, virusov ali zlonamerne programske opreme, niti popolnosti in točnosti vseh objavljenih podatkov. Družba ne odgovarja za neposredno, posredno ali posledično škodo, nastalo z uporabo strani in/ali izdelkov, vključno s tveganji, povezanimi s plačili (neuspele transakcije, napake pri plačilu ali vračilu), v največjem obsegu, ki ga dovoljuje zakon.
Sklenitev pogodbe. Poleg naročanja preko spletne strani ti Pogoji sestavljajo pogodbo, sklenjeno med Kupcem in Družbo.
Ločljivost določb. Če se katera določba izkaže za nično ali nezakonito, se šteje za izbrisano, preostale določbe pa ostanejo v veljavi.
Poslovna sposobnost. S sprejemom Pogojev jamčite, da imate popolno poslovno sposobnost in da ne potrebujete soglasja tretjih oseb za prevzem obveznosti iz teh Pogojev.
Seznanjenost s Pogoji. S sprejemom izjavite, da ste Pogoje prebrali, razumeli in sprejeli, zlasti določbe o omejitvi odgovornosti.
Pravo in pristojnost. Za Pogoje velja pravo Republike Slovenije. Za vse spore so pristojna sodišča v Republiki Sloveniji.
Spremembe Pogojev. Pogoje lahko spreminja samo Družba. Vse spremembe se objavijo na spletni strani in začnejo veljati z objavo. Nadaljnja uporaba strani pomeni, da sprejemate veljavno različico Pogojev; sicer imate pravico odstopiti od pogodbe.
Celovitost pogodbe. Ti Pogoji predstavljajo celoten dogovor med pogodbenima strankama in nadomeščajo vse predhodne ustne ali pisne dogovore.
Jezik. Pogoji so sestavljeni v slovenskem jeziku. Prevedene različice v druge jezike so namenjene zgolj lažjemu razumevanju. V primeru neskladja prevlada slovenska različica.
Slovar pojmov. Definicije pojmov se nahajajo v točki 1 teh Pogojev.
SHOPPINDO d.o.o. · Dobe 6 · SI-8311 Kostanjevica na Krki · Slovenija · info@bellidenti.eu
Registracijski organ: Okrožno sodišče v Krškem · Osnovni kapital: 7.500 EUR · IBAN: SI56 0400 0027 7198 587 · ID za DDV: SI85068403 · Matična številka: 9256563000